---

klockan är snart halv fyra och jag har inte gjort något nödvändigt på hela dagen, tack och lov för lov säger jag bara... sitter o lyssnar på jesse mccartney, tittar på harry potter och käkar glass...

shitkul igår iallafall, var väl hemma halv tolv elr nåt ... jag däremot har låtit som en idiot sedan i torsdags och kraxar fram vartenda ord, ändå kan jag inte sluta prata. fy fan.

himla färglös man är idag då, inget smink och helgråa kläder, måste verkligen hinna duscha och shit innan vi åker till visärka igen. hah, minna när jag gick i fyran... tror inte att jag borstade håret på flera månader, asså, hur lyckas man? får typ damp om inte håret är spikrakt :O

jag är uttråkad eftersom hella har tagit över duschen, så att jag inte kan duscha. jag skulle förstås kunna välja ut nåra shitkläder att ha på mig, eftersom det brukar ta ett tag... kan passa på att ta nåt som man absolut inte kan ha på sig här mitt i shitstan... borde sälja typ hälften av garderoben, om någon är intresserad av kläder (mkt fula ska tilläggas) så mejla x)) nej jag skojar bara...

nu ska jag banka på toadörren och få ut hella därifrån


me på toan xD uttråkad som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0