NO igen ... :(

Sitter och skriver om kol, jätteintressant, verkligen... Så intressant att jag lika gärna skulle kunna sitta och skriva om hur extremt tråkigt det är att över huvud taget behöva gå till skolan...
Iallafall så är detta den näst sista lektionen så jag behöver bara uthärda en lektion till, tack och lov för det. Jag somnade vid tre inatt efter att ha läst massa skitböcker och funderat vart mitt musikpapper tagit vägen, och det ledde självklart till att jag inte vaknade förrän första lektionen (matte) redan hade börjat och jag fick panik för att jag skulle kunna hinna till nästa lektion som började 10.10 och jag vaknade 9.34... PERFEKT början på en PERFEKT dag... inte!
Jag orkar verkligen inte fortsätta skriva om kol så jag skriver på mina böcker istället...


ciao </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0