NO...

Sitter i skolan och skriver om olika drivmedel... Just nu håller jag på med ved, datan bredvid mig funkar inte så jag slipper att sitta bredvid någon - Hallelujah!

Jag är sugen på jordnötter och det irriterar mig eftersom de är hemma och jag har en lektion TILL efter den här... Jesus Christ! :O Vrf vrf vrf uppfann folk skolan?!?

Sitter och tänker på hur de sista hpfilmerna kommer bli... Förmodligen en besvikelse mot böckerna eftersom alla de andra har blivit det, om inte det så med undantag från den fjärde eller den andra, eventuellt... men men jag tänker inte sitta här och klaga - det kan jag ju göra vartsomhelst och närsomhelst så varför nu?

Det här verkar tyvärr bli ett väääldigt långt inlägg men jag har inget bättre för mig.. Om man inte räknar med att jag skulle kunna jobba med kol (eftersom jag precis blev klar med ved) men jag har ingen större lust... jag blir uttråkad och det är 20 låånga minuter kvar på lektionen ... Jävlar! Har det bara gått 20 minuter?!

Jag har kommit fram till att jag vill ha en fladdermus :O Förr ville jag ha en orm men alla polarna är livrädda för dem så det kmr ju bli najs :S  - not!
Fladdermöss är iaf orginella och jag har ingen som helst lust att vara som alla andra, eftersom alla här i livet är så tråkiga... Livet är tråkigt... VAAARFÖR får jag inte flytta till Norge?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0