är dt förbjudet att få sova längre än till ett??!!


jag har inte hunnit borsta håret, sätta på mig kläder, duscha elr sminka mig och jag är PISSTRÖTT!
jag vaknade vid ungefär ett och dt är väl gränsen man kan sova till här uppe... jag lät hella öppna sin namnstagspresent och när hon såg mcflyskivan var dt plötsligt som att få femtio pers. komma och krama en. dessutom var jag tvungen att ta bort min madrass så om jag vill somna om så får jag sova i datastolen,,, om några dar blirre åka hem till nrrkpng igen med YTTERLIGARE EN VÄSKA!!! fy fan...
iförrgår vaknade jag däremot vid sex-sjutiden på kvällen tackvare att papi satt vid tv och spelade (det gick ju himla bra :S) nu ska jag föra över lite bilder till datan därhemma och sedan ska jag väl duscha....


ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0